اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۸۴۰۲
پیشنهاد ۷ میلیون یورویی یوونتوس به رابیو
بانوی پیر برای حفظ هافبک فرانسوی خود در تورین به او پیشنهادی ارائه کرده است که شامل ۷ میلیون یورو حقوق می‌شود.
۱۷:۳۵ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
وانانیوز|

جلسه نمایندگان باشگاه یوونتوس با ورونیک رابیو، مادر و مدیربرنامه‌های آدرین رابیو برای ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد به این بازیکن فرانسوی روز گذشته (یکشنبه) برگزار شد و طی آن، بانوی پیر قراردادی یک ساله با حقوق 7 میلیون یوروی خالص پیشنهاد داد که ممکن است بازیکن سابق پاری‌‌سن‌ژرمن و مدیربرنامه‌هایش را برای ترک بیانکونری دچار تردید کند.

قرارداد رابیوی 28 ساله با یوونتوس دو هفته دیگر به پایان می‌رسد اما با توجه به نقش پررنگ او در برنامه‌های تاکتیکی ماسیمیلیانو آلگری در فصل اخیر که در 48 بازی راه‌راه‌پوشان تورین در تمامی رقابت‌ها 4 هزار و 200 دقیقه بازی کرد، باشگاه نمی‌خواهد او را از دست بدهد. یوونتوس به رابیو به چشم یک بازیکن با پتانسیل کمک به برقراری ثبات در آغاز پروسه تغییر نسل تیم نگاه می‌کند و به همین دلیل در تلاش است که او را با وجود پیشنهادهایی که دارد - مهمترین آنها از منچستریونایتد است - حفظ کند.

قرار است، رابیو امروز با مدیربرنامه‌های خود درباره پیشنهاد یوونتوسی‌ها صحبت و نتیجه آنها را در هفته‌های پیش رو اعلام کند. منچستریونایتد تابستان سال گذشته هم تمام تلاش خود را برای جذب رابیو انجام داد اما در نهایت تصمیم به ماندن گرفت.

انتهای پیام/

 

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: یوونتوس
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین